

- Co nas wyróżnia?
- Polityka jakości
- Poziomy nauczania
- Nasi lektorzy
- Pakiet startowy
- Program lojalnościowy
- Materiały dydaktyczne
- Sprawdź swój angielski
- Pobierz umowę
- FAQ





FAQ
1. Dlaczego mobile ENGLISH a nie tradycyjny kurs?
Z uczęszczaniem na tradycyjny kurs do szkoły językowej wiąże się wiele niedogodności takich jak dojazd na zajęcia, duża liczba osób w grupie, sztywne dni i godziny lekcji czy zapłata za naukę z góry. Mobile ENGLISH wychodzi na przeciw oczekiwaniom osób, które chcą uczyć się angielskiego szybciej, efektywniej i wygodniej. Indywidualny tok nauczania, dni i godziny spotkań dopasowane do czasowych możliwości Słuchaczy, bezpłatny dojazd do domu lub pracy, sprawdzeni lektorzy czy bardzo przyjazny system dokonywania opłat to główne zalety nauki w mobile ENGLISH. Gorąco zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.
2. Dlaczego lektor mobile ENGLISH a nie przypadkowy lektor z ogłoszenia?
W przypadku nauki języka kluczową rolę odgrywa lektor, jego wiedza, zaangażowanie, doświadczenie i nastawienie do swojej pracy. W gazetach czy w internecie można z łatwością znaleźć setki osób podających się za nauczycieli. Niestety, tylko niewielu z nich posiada odpowiednie kwalifikacje do nauczania języka angielskiego. Lektorzy mobile ENGLISH przechodzą rekrutację oraz kilkumiesięczny okres próbny, podczas którego są poddawani stałej kontroli oraz okresowej ocenie swoich słuchaczy. Dzięki temu słuchacze mogą być pewni kompetencji swoich lektorów.
3. Czy można zmienić lektora w trakcie nauki?
Zmiany lektora dokonywane są bardzo rzadko, ale taka możliwość oczywiście istnieje. Wystarczy do nas zadzwonić lub napisać email z prośbą o zmianę.
4. W jaki sposób dokonuje się płatności za naukę?
Uprzejmie prosimy o dokonywanie płatności przed lub po każdym spotkaniu, bezpośrednio z lektorem lub przelewem na konto bankowe. W przypadku płatności za 24 spotkania z góry udzielamy 5% rabatu.
5. Czy można odwoływać lub przekładać zajęcia?
Odwoływanie lub przekładanie zajęć znacznie utrudnia organizacje pracy lektorów. Uprzejmie prosimy o przekładanie zajęć telefonicznie u lektora najpóźniej do godziny 20:00 dnia poprzedzającego lekcje.
6. Czy słuchacze otrzymują faktury i zaświadczenia o ukończeniu kursu?
Na Państwa życzenie wystawiamy rachunek, fakturę lub zaświadczenie ukończenia kursu. Wystarczy do nas zadzwonić lub napisać email.
7. Co się dzieje w przypadku rezygnacji z nauki?
W przypadku rezygnacji z nauki Słuchacz zobowiązany jest do zapłaty za przeprowadzone zajęcia oraz do poinformowania lektora i biura telefonicznie lub emailem.
8. Czy trzeba płacić za niewykorzystane spotkania?
Słuchacze płacą TYLKO za wykorzystane zajęcia. W przypadku choroby, wyjazdu lub przerwy w nauce, zajęcia nie odbywają się, a Słuchacz nie ponosi odpowiedzialności finansowej.
9. Czy jest pobierana opłata za dojazd?
W większości przypadków dojazd do Słuchacza jest bezpłatny. Istnieje możliwość dopłaty 10-30 PLN w przypadku dalszego lub utrudnionego miejsca dojazdu.
10. Jak zacząć naukę w mobile ENGLISH?
Jeżeli chcą Państwo uzyskać więcej informacji, umówić się na bezpłatne spotkanie organizacyjne lub po prostu zacząć naukę języka angielskiego, prosimy o skontaktowanie się z nami.